Forum Dobrych Praktyk jednostek samorządu terytorialnego na rzecz wspierania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego

Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskie zaprasza prezesów, członków organizacji pozarządowych oraz wolontariuszy do udziału w ?Forum Dobrych Praktyk jednostek samorządu terytorialnego na rzecz wspierania rozwoju społeczeństwa obywatelskiego?, które odbędzie się w dniu 25 czerwca 2014 r. we Wrocławiu w Sektorze 3, przy ul. Legnickiej 65.

W tym roku ?Forum?? odbędzie się pod hasłem ?Bezpieczeństwo i higiena pracy w organizacjach pozarządowych współpracujących z wolontariuszami?.

Agenda spotkania:

9.00 ? 9.30 ? rejestracja uczestników

9.30 ? 11.00 ? I część prelekcji

11.00 ? 11.30 ? przerwa

11.30 ? 13.00 ? II część prelekcji

13.00 – 13.30 ? przerwa

13.30 ? 14.15 ? III część prelekcji

14.15 ? 15.00 ? dyskusja i zakończenie

 

Organizator nie zapewnia cateringu.

W  załączeniu program ?Forum?? oraz formularz zgłoszeniowy.
Program Forum – Wrocław 25.06.2014

Zgłoszenia można przesyłać na adres: monika.sobolewska@umwd.pl lub przekazywać telefonicznie pod nr 71 770 40 76. Przy zgłoszeniu proszę podać imię i nazwisko, nazwę organizacji, telefon oraz e-mail. Z jednej organizacji mogą zgłosić się maksymalnie 2 osoby.

Ilość miejsc jest ograniczona, dlatego też decyduje kolejność zgłoszeń.

Na Państwa zgłoszenia czekamy do dnia 23 czerwca 2014 r.  W dniu 24 czerwca otrzymają Państwo informację zwrotną w sprawie zakwalifikowania na ?Forum??

Kamila Kubik
Wydział Współpracy z Organizacjami Pozarządowymi
Departament Spraw Społecznych
tel. 71 770 40 77, pok. 210
ul. A. Ostrowskiego 7, 53-238 Wrocław
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Wybrzeże J. Słowackiego 12-14, 50-411 Wrocław
http://www.dolnyslask.pl

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *